18 Eylül 2011 Pazar

İnteraktif Pazarlama Zirvesi 2011 (IPZ YOUTH 2011) başlıyor


İPZ, İnteraktif pazarlama profesyonelleri, marka yöneticileri ve akademisyenler için, geniş ölçekte interaktif yönlendirme yaparak işlerinde başarılı olmalarını sağlayan en güçlü içeriğe sahip zirvedir.

Beş yıldır sektörün beğenisini kazanan ve bir sonraki yıl merakla beklenen, İnteraktif pazarlama kavramlarının A’dan Z’ye irdelendiği Türkiye’nin tek organizasyonu olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nin bu yıl 21-22 Eylül 2011’de altıncısı düzenleniyor.

İPZ’nin marka özü

Trendleri belirleyen
Doğru Yönlendiren
Kazandıran
İnteraktif Pazarlama konusunda pazarlama ve yönetim katmanlarında bir gündem yaratarak, interaktif mecranın hak ettiği yerde olmasını,
Sektörün gelişimi açısından özendirici, kilometre taşı olabilecek iyi işleri ödüllendirmeyi,
Pazarlama profesyonellerine interaktif araçlarla ilgili net ve uygulanabilir bir reçete sunmayı,
İnteraktif Pazarlama konusunda en kapsamlı ve en bilgi verici oturumlarla, sektörün buluşmasını sağlamayı amaçlıyoruz.
İPZ BUSINESS: Pazarlama sektörü profesyonelleri, ajans yöneticileri ve fikir önderleriyle gün boyu süren paralel oturumlarda interaktif pazarlamanın markaların, tüketicilerin hayatına nasıl yansıdığını, iş yapış biçimlerimizi nasıl şekillendirdiğini tartışıyor olacağız.

Özellikle 2010 yılı içerisinde sağlık, lojistik, finans, perakende, moda ve eğitim, telekom, spor, kamu, medya, turizm gibi çok farklı sektörlerin interaktif pazarlamanın nimetlerinden faydalanarak hayata geçirdiği ve milyonlarca kişiye ulaştığı çok başarılı uygulama örneklerine şahit olduk. Bunları katılımcılarımızla paylaşıyor olacağız.

Bunun yanı sıra gündemimizde “Geleceğin Medyası” olacak.

Online mecra ile offline’ın entegrasyonunun nasıl olması gerektiği yanıt arayacağımız soruların başında geliyor. Bunun yanı sıra geleneksel medyanın cihaz devrimine nasıl ayak uyduracağını yine Türkiye’den ve yurtdışından case study’lerle irdelemek istiyoruz. iPad app’s, mobil uygulamalar, tabletler, e-book, sosyal medya, lokasyon bazlı servisler bu alanda konuşacağımız konulardan…

İPZ geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da gençleri unutmuyor ve IPZ Youth’la gençlerle buluşuyor.

Çünkü: İnteraktif mecranın en önemli hedef kitlesini gençler oluşturuyor. Her biri özellikle kendi ailesinde birer ‘fikir önderi’ gibi. Yenilikleri takip ediyor, ailesinin ve arkadaşlarının satın alma kararlarına büyük ölçüde etki ediyor. Dolayısıyla pazarlamacıların çözmesi gereken temel sorunların başında gençliğin şifresini çözmek yatıyor.

“Pazarlama birdir ve bugün geldiği noktada, markalar hem medyadaki var oluşlarını, hem de kullanıcılarına yaşattıkları deneyimleri interaktif kılmak zorunda”

Bu yıl, konuyu interaktif mecralar, internet, mobilden çok daha yukarılara çıkarıyoruz ve diyoruz ki:


Markası için interaktif pazarlama yatırımı yapan veya henüz yapmamış,
Konuyla ilgili kendini geliştirmek isteyen,
Yapılabileceklerle ilgili somut fikirlere ve önerilere ihtiyacı olan,
İşe yaradığı kanıtlanmış uygulama örneklerini duymak isteyen,
Sektördeki meslektaşlarıyla bilgi paylaşımında bulunmak isteyen
PAZARLAMA PROFESYONELLERİ ve AKADEMİSYENLER

1 yorum: